مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-10اجتماعي

راه ارتباطی 28 روستای چهارمحال و بختیاری بر اثر بارندگی بسته شد


مرتضی زمان پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با فعالیت این سامانه بارشی، جاده 15 روستای دهستان موگویی بخش مرکزی و 7 روستای منطقه سه جوگاوشیر بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و 6 روستای منطقه دیناران در شهرستان اردل مسدود شد.

وی افزود: با توجه به وجود گِل ولای موجود و فعال بودن سامانه بارشی، تردد در جاده این جاده ها تا اطلاع بعدی امکان پذیر نیست.

زمان پور تصریح کرد: هم اینک با توجه به تگرگ، بارش شدید، کولاک و مه گرفتگی، تردد از گردنه های استان به خصوص در گردنه های چری، شاه منصوری و تاراز کنُدتر انجام می شود.

وی یادآور شد: براساس تجربه های مرتبط با بارش های سال های قبل در چهارمحال و بختیاری ،احتمال ریزش کوه در کنار جاده های استان به ویژه ماه های فروردین و اردی بهشت وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به همین علت هم اینک نیروهای ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ بحران استان در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: به دهیاران و بخشداران 47 روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری تاکید شده که تا پایان بارندگی ها مراقب و کنترل امور را در دست داشته باشند.

زمان پور تاکید کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای بخش ناغان شهرستان کیار قطع شد که این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 28 روستای چهارمحال و بختیاری بر اثر بارندگی بسته شد

راه ارتباطی 28 روستای چهارمحال و بختیاری بر اثر بارندگی بسته شد